Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (54)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Васянович Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Васянович Г. 
Самобутня українська мова – духовна основа буття нації [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 2. - С. 9-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.482 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Васянович Г. 
Методологічні контексти педагогічної науки на сучасному етапі її розвитку [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 9-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_3
Зроблено історичний екскурс в проблему розвитку методології педагогічної науки, сформульовано основні положення педагогіки й освіти в екзистенційному сенсі: пріоритет якості системи освіти в сфері суспільного виробництва; теоретичне обґрунтування освітніх процесів; трансформація змісту навчання і виховання; детерміновані зв’язки законів і механізмів процесів навчання від змісту освіти; синергетичний характер розвитку педагогіки; актуальність проведення методологічних досліджень. Виокремлено основні положення педагогічного екзистенціалізму: зовнішня і внутрішня свобода педагога, духовне зростання особистості, співпраця між суб’єктами навчально-виховного процесу, знаходження сенсу існування, відмова від абсурдності формального спілкування. Виокремлено сутнісні аспекти педагогічної герменевтики: пошук взаєморозуміння у системі відносин "педагог- учень", "педагог – педагог", "учень – учень", верховенство вольових якостей особистості, вивчення поведінкових паттернів, здійснення аналізу рефлексивної діяльності, смислові акценти в діалозі традицій. Викладено педагогічні проблеми з позицій феноменології, синергетики, прагматизму та інтуїтивізму.Сделан исторический экскурс в проблему развития методологии педагогической науки, сформулированы основные положения педагогики и образования в экзистенциальном смысле: приоритет качества системы образования в сфере общественного производства; теоретическое обоснование образовательных процессов; трансформация содержания обучения и воспитания; детерминированные связи законов и механизмов процессов обучения от содержания образования; синергетический характер развития педагогики; актуальность проведения методологических исследований. Выделены основные положения педагогического экзистенциализма: внешняя и внутренняя свобода педагога, духовный рост личности, сотрудничество между субъектами учебно-воспитательного процесса, нахождение смысла существования, отказ от абсурдности формального общения. Выделены сущностные аспекты педагогической герменевтики: поиск взаимопонимания в системе отношений "педагог-ученик", "педагог-педагог", "ученик-ученик", верховенство волевых качеств личности, изучение поведенческих паттернов, осуществление анализа рефлексивной деятельности, смысловые акценты в диалоге традиций. Изложены педагогические проблемы с позиций феноменологии, синергетики, прагматизма и интуитивизма.Made historical overview of the development of the methodology of teaching science: formulated the basic provisions of pedagogy and education in existential: the priority of quality education in the field of social production; theoretical substantiation the educational process; transformation of the content of training and education; determined relations laws and mechanisms of teaching processes of educational content; synergistic nature of pedagogy; relevance of methodological research.
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.853 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Васянович Г. 
Професійні якості майбутнього фахівця: науково-методологічні критерії визначення і класифікації [Електронний ресурс] / Г. Васянович, В. Онищенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 9-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.26 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Васянович Г. 
Духовно-естетична єдність людини і природи у поетичній творчості Івана Франка [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 10. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Васянович Г. П. 
Принцип природовідповідності у духовному становленні та розвитку особистості [Електронний ресурс] / Г. П. Васянович, Л. В. Зданевич // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Васянович Г. 
Психолого-педагогічні ідеї адмірала Степана Осиповича Макарова [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 235-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_26
Проаналізовано психолого-педагогічну спадщину С. Макарова та обґрунтовано доцільність її використання в сучасному навчально-виховному процесі. Розглянуто ідеї вченого щодо необхідності викладання у вищих воєнних навчальних закладах курсу «Військова психологія», в якому основна увага має приділятися питанням психології воїна та військового колективу. Розкрито основні принципи навчання та виховання майбутнього морського офіцера. Наголошено на значному внеску видатного російського флотоводця С. Макарова у розвиток військово-морського мистецтва, морської тактики, кораблебудування, вдосконалення та використання військово-морської зброї під час війни. Висвітлено основні положення військово-морської педагогіки, які вчений розвивав на основі принципів: особистісного підходу в навчанні та вихованні особового складу, єдності навчання і виховання, теорії та практики, систематичності і послідовності, неперервності, самоосвіти та самовиховання тощо. Підкреслено значення морально-психологічного стану особового складу як на морі, так і на суші. Зроблено висновок, що психолого-педагогічна спадщина С. Макарова і нині є актуальною і може бути творчо використана у вихованні воїна.Проанализировано психолого-педагогическое наследие С. Макарова и обоснована целесообразность его использования в современном учебно-воспитательном процессе. Рассмотрены идеи ученого относительно необходимости преподавания в высших военных учебных заведениях курса "Военная психология", в котором основное внимание должно уделяться вопросам психологии воина и воинского коллектива. Раскрыты основные принципы обучения и воспитания будущего морского офицера. Отмечен значительный вклад выдающегося русского флотоводца С. Макарова в развитие военно-морского искусства, морской тактики, кораблестроения, совершенствование и использование военно-морского оружия во время войны. Освещены основные положения военно-морской педагогики, которые ученый развивал на основе принципов: личностного подхода в обучении и воспитании личного состава, единства обучения и воспитания, теории и практики, систематичности и последовательности, непрерывности, самообразования и самовоспитания т. д. Подчеркнуто значение морально-психологического состояния личного состава как на море, так и на суше. Сделан вывод, что психолого-педагогическое наследие С. Макарова и сейчас является актуальным и может быть творчески использовано в воспитании воина.The article analyzes the contribution of Admiral Stepan Makarov into the development of psychological and educational science. The author highlights the idea of a scholar concerning the need of teaching «Military Psychology» in higher military educational institutions where the main attention would focus on the issues of psychology of a soldier and a military team. The basic principles of training and education of future naval officer are revealed in the article. The author concludes that the outstanding Russian admiral S. Makarov made a significant contribution to the development of naval warfare, naval tactics, shipbuilding, and improvement in the use of naval weapons during the war. Considerable merit of S. Makarova is substantiation of the need of teaching the course «Military Psychology» in the training of a naval officer. The questions of naval pedagogy, its main principles that the scholar developed basing on the humanistic principles, applying the following principles: personal approach to training and education of personnel; unity of training and education; theory and practice; systematic and consistency; continuity; self-education, etc. remain valuable in the creative legacy of Admiral S. Makarov. High moral and psychological state of personnel, according to S. Makarov, is the main guarantee both at sea and on land. Psychological and pedagogical heritage of S. Makarov remains relevant today, so it can be used in the process of soldiers education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.123 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Васянович Г. 
Спільні пошуки: Україна – Польща (Інформація про V науковий форум: "Інтердисциплінарність педагогіки і її дисциплін”) [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 259-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.37 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Васянович Г. П. 
Гуманітарна освіта як важливий складник підготовки кваліфікованих робітничих кадрів [Електронний ресурс] / Г. П. Васянович // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_10
Проведено теоретичний аналіз проблеми гуманітаризації підготовки кваліфікованих робітників, зокрема уточнено завдання, принципи та її зміст. Охарактеризовано наступні структурні елементи гуманітарної освіти: світоглядно-філософська підготовка, соціально-політична, українознавча, еколого-природнича, правова, психолого-педагогічна, етична та естетична освіта. Окреслено соціально-педагогічні умови розвитку і раціонального використання сутнісних сил особистості майбутнього робітника: професійна спрямованість викладання предметів соціально-гуманітарних дисциплін, наявність свободи у процесі навчання й учіння, зміна доктрини підготовки учителя, соціально-культурне й освітнє середовище, трансформація змісту курсу гуманітарних дисциплін. Доведено, що однією з провідних умов підготовки кваліфікованого робітника є теза щодо гуманітаризації в цілому всієї освіти.Сделан теоретический анализ проблемы гуманитаризации подготовки квалифицированных рабочих, в частности уточнены задачи, принципы и ее содержание. Охарактеризованы следующие структурные элементы гуманитарного образования: мировоззренческо-философская подготовка, социально-политическая, украиноведческая, экологическая, правовая, психолого-педагогическая, этическая и эстетическая. Определены социально-педагогические условия развития и рационального использования сущностных сил личности будущего рабочего: профессиональная направленность преподавания предметов социально-гуманитарных дисциплин, наличие свободы в процессе обучения и учения, изменение доктрины подготовки учителя; социально-культурная и образовательная среда; трансформация содержания курса гуманитарных дисциплин. Доказано, что одним из решающих условий подготовки квалифицированного рабочего является тезис о гуманитаризации в целом всего образования.The article analyses role, place and significance of humanitarian education in the process of qualified workers’ training. The author defines the objective, tasks, principles, contents and the structure of humanitarian education becomes an important factor of workers’ training.
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.91 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Васянович Г. П. 
Методологічна культура учителя у наукових пошуках Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / Г. П. Васянович // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 92-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_23
Проаналізовано науковий внесок В. Сухомлинського у розробку проблем методологічної культури вчителя, її сутності та змісту. Визначено, що головним принципом методологічної культури учителя, згідно з поглядами вченого, є принцип педагогічного гуманізму.Проанализирован научный вклад В. Сухомлинского в разработку проблем методологической культуры учителя, ее сущности и содержания. Определено, что главным принципом методологической культуры учителя в соответствии со взглядами ученого является принцип педагогического гуманизма.The article analyses the scientific contribution of V. Sukhomlyns’kyi to the elaboration of the problem of methodological culture of the teacher, its essence and content. The author determines principle of pedagogical humanism to be the major principle of methodological culture of the teacher according to the views of scientist.
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.401 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Васянович Г. П. 
Моральна культура особистості у творчій спадщині Івана Огієнка [Електронний ресурс] / Г. П. Васянович // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_13
Проаналізовано сутність і зміст, складові моральної культури особистості у контексті творчої спадщини І. Огієнка. На основі першоджерел доведено, що видатний педагог, освітянський і релігійний діяч І. Огієнко – митрополит Іларіон обгрунтовував моральну культуру особистості у нерозривній єдності із свідомістю, діяльністю, моральними відносинами особистості.Проанализованы сущность и содержание, составляющие нравственной культуры личности в контексте творческого наследия И. Огиенко. На основе первоисточников доказано, что выдающийся педагог, образовательный и религиозный деятель И. Огиенко – митрополит Илларион обосновывал нравственную культуру личности в неразрывном единстве с сознанием, деятельностью, нравственными отношениями личности.The article analyses the essence, the contents and components of moral culture in the context of I. Ohienko’s artistic legacy. On the basis of original sources the author proves that outstanding teacher, educational and religious figure I. Ohienko – Metropolitan Ilarion grounded moral culture of the personality in the indissoluble connection with his/her consciousness, activity and moral relations.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.195 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Васянович Г. 
Дидактичні засади професійної освіти у контексті фундаментальних педагогічних теорій [Електронний ресурс] / Г. Васянович, В. Онищенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 9-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_3
Розкрито сутність та засадничі принципи дидактики як фундаментального компонента педагогіки, який визначає зміст, форму, методи та принципи навчання. Обгрунтовано необхідність уточнення дидактичних засад сучасної професійної освіти на основі фундаментальних педагогічних теорій із застосуванням системного підходу до проблематики галузі. Охарактеризовано гуманізацію та гуманітаризацію освіти як напрямки реформування освітньо-виховного процесу в сфері професійної освіти. Увагу приділено дотриманню принципів культуровідповідності, мультикультурності та природовідповідності в навчально-виховному процесі. Розглянуто інноваційний принцип сучасної дидактики - творчо-діяльнісно-професійне навчання, яке фундаментально розробляється в проблемному полі педагогічної ноетики. Виокремлено компоненти дидактичної систем освіти як соціокультурного та психолого-педагогічного феномену. Відзначено необхідність розробки спеціальних дидактичних принципів самостійного навчання і формування культури саморегуляції та самоконтролю у студентів.Раскрыты сущность и основные принципы дидактики как фундаментального компонента педагогики, который определяет содержание, форму, методы и принципы обучения. Обоснована необходимость уточнения дидактических принципов современного профессионального образования на основе фундаментальных педагогических теорий с применением системного подхода к проблематике отрасли. Охарактеризованы гуманизация и гуманитаризация образования как направления реформирования образовательно-воспитательного процесса в сфере профессионального образования. Внимание уделено соблюдению принципов культуросообразности, мультикультурности и природосоответствия в учебно-воспитательном процессе. Рассмотрен инновационный принцип современной дидактики - творчески-деятельностно-профессиональное обучение, которое фундаментально разрабатывается в проблемном поле педагогической ноэтики. Выделены компоненты дидактической системы образования как социокультурного и психолого-педагогического феномена. Отмечена необходимость разработки специальных дидактических принципов самостоятельного обучения и формирования культуры саморегуляции и самоконтроля студентов.Disclosed are the essence and the fundamental principles of didactics as a fundamental component of pedagogy that defines the content, forms, methods and principles of teaching. Grounded is the necessity of clarifying the didactic principles of modern vocational education based on fundamental pedagogical theories using a systematic approach to the problem area. Characterized are the humanization and humanitarization of education as areas for reform educational process in vocational education. Particular attention is paid to the observance of the principles culture compliance, multiculturalism and nature compliance in the educational process. Considered is the innovative principle of modern didactics - creative-action-training, which is fundamentally developed in the troubled field of educational noetika. Determined are the components of didactic education system as socio-cultural, psychological and pedagogical phenomenon. Noted is the need to develop specific teaching principles of self-education and a culture of self-regulation and self-control in students.
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.798 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Васянович Г. 
Добро-дія й анти-добро-дія вчителя у творчій спадщині Івана Франка [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип. 6. - С. 75-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_6_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Васянович Г. 
Дидактичні засади формування професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників [Електронний ресурс] / Г. Васянович, В. Онищенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 7-25 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_3
З’ясовано навчально-виховні принципи професіоналізації молоді в умовах навчально-освітнього закладу, зокрема ПТНЗ. Проаналізовано пріоритетні пізнавальні, творчо-вольові та смислотворчі сфери, що задіяно в навчально-виховному процесі молоді. Зазначено наявність трансформаційних процесів в системі професійних якостей фіхівців сфери типу “людина – людина”. Виділено чотири групи якостей менеджера, якими він має володіти в сучасних умовах: професійно-ділові; володіння системою сучасних принципів, методів і засобів управління; належний рівень комунікації; адміністративно-організаційні; соціально-психологічні. Виокремлено дві провідні групи причин актуалізації проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки: внутрішні і зовнішні: першуу групу причин ініційовано “хвилею” інновацій, де майже кожний педагог і кожний навчальний заклад зайняті самостійними педагогічними пошуками; другу групу причин складають технологічні, екологічні, демографічні, інформаційні, світоглядні виклики світовому співтовариству. Названо головні завдання гуманітарної освіти: формування гуманістичної національної свідомості, розвиток почуття національної гідності та самоповаги; переорієнтація освіти з предметно-змістового принципу навчання основ гуманітарних наук на вивчення цілісної картини світу; формування в учнів ПТНЗ гуманітарного, системного і критичного мислення; усвідомлення викладачами, учнями провідної ідеї, відповідно до якої гуманітарні знання у їх взаємозв’язку з фаховими є основою їх професійної компетентності й особистісного духовного зростання.В контексте разрабатываемой авторами статьи концепции фундаментальных педагогических теорий и обобщенной дидактики исследуются дидактические принципы формирования широкого спектра профессионально важных качеств специалистов профессии типа “человек – человек”, без которых невозможными стают надлежащая научно-педагогическая концептуализация и тематизация надсложной проблематики формирования современных профессионально важных качеств будущих квалифицированных рабочих в учебно-воспитательном процессе, а именно: фундаментальности, научности; системности и последовательности; единства логического и исторического; единства национального и общечеловеческого характера гуманитарного образования; единства теории и практики, связи обучения с жизнью; природосоответствия; прочности знаний; доступности.In the context of fundamental pedagogical theories concept developed by the authors and generalized didactics the authors explore didactic basis for the formation of a wide range of professionally important qualities for specialists of professions “person – person” type, without which melt proper scientific and pedagogical conceptualization and the Ming of the most complicated perspective of forming modern professionally important qualities of future skilled workers in the educational process, namely: fundamental, scientific; systematic and consistent principles; logical and historical unity; unity of national and universal nature of liberal education; unity of theory and practice, training connection with life; strength of knowledge; availability; consciousness and activity of subjects of study; visibility; individualization; integration of knowledge; educational training; national consciousness; humanization; integrity; acmeological principle; subject-subject interaction; personal orientation; precautionary; technologization.
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.34 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Васянович Г. 
Дидактичні засади формування професійних якостей майбутніх фахівців професій типу "людина – людина” [Електронний ресурс] / Г. Васянович, В. Онищенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 7-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_3
З’ясовано навчально-виховні принципи професіоналізації молоді в умовах навчально-освітнього закладу, зокрема ПТНЗ. Проаналізовано пріоритетні пізнавальні, творчо-вольові та смислотворчі сфери, що задіяно в навчально-виховному процесі молоді. Зазначено наявність трансформаційних процесів в системі професійних якостей фіхівців сфери типу “людина – людина”. Виділено чотири групи якостей менеджера, якими він має володіти в сучасних умовах: професійно-ділові; володіння системою сучасних принципів, методів і засобів управління; належний рівень комунікації; адміністративно-організаційні; соціально-психологічні. Виокремлено дві провідні групи причин актуалізації проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки: внутрішні і зовнішні: першуу групу причин ініційовано “хвилею” інновацій, де майже кожний педагог і кожний навчальний заклад зайняті самостійними педагогічними пошуками; другу групу причин складають технологічні, екологічні, демографічні, інформаційні, світоглядні виклики світовому співтовариству. Названо головні завдання гуманітарної освіти: формування гуманістичної національної свідомості, розвиток почуття національної гідності та самоповаги; переорієнтація освіти з предметно-змістового принципу навчання основ гуманітарних наук на вивчення цілісної картини світу; формування в учнів ПТНЗ гуманітарного, системного і критичного мислення; усвідомлення викладачами, учнями провідної ідеї, відповідно до якої гуманітарні знання у їх взаємозв’язку з фаховими є основою їх професійної компетентності й особистісного духовного зростання.В контексте разрабатываемой авторами статьи концепции фундаментальных педагогических теорий и обобщенной дидактики исследуются дидактические принципы формирования широкого спектра профессионально важных качеств специалистов профессии типа “человек – человек”, без которых невозможными стают надлежащая научно-педагогическая концептуализация и тематизация надсложной проблематики формирования современных профессионально важных качеств будущих квалифицированных рабочих в учебно-воспитательном процессе, а именно: фундаментальности, научности; системности и последовательности; единства логического и исторического; единства национального и общечеловеческого характера гуманитарного образования; единства теории и практики, связи обучения с жизнью; природосоответствия; прочности знаний; доступности.In the context of fundamental pedagogical theories concept developed by the authors and generalized didactics the authors explore didactic basis for the formation of a wide range of professionally important qualities for specialists of professions “person – person” type, without which melt proper scientific and pedagogical conceptualization and the Ming of the most complicated perspective of forming modern professionally important qualities of future skilled workers in the educational process, namely: fundamental, scientific; systematic and consistent principles; logical and historical unity; unity of national and universal nature of liberal education; unity of theory and practice, training connection with life; strength of knowledge; availability; consciousness and activity of subjects of study; visibility; individualization; integration of knowledge; educational training; national consciousness; humanization; integrity; acmeological principle; subject-subject interaction; personal orientation; precautionary; technologization.
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.919 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Васянович Г. П. 
Духовно-моральний смисл використання мультимедіа у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / Г. П. Васянович // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.647 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Васянович Г. 
На джерельних краплях [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_4-5_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Васянович Г. 
Філософсько-педагогічні ідеї академіка Івана Зязюна [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 4. - С. 217–227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_4_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Васянович Г. 
Філософія професійно-технічної освіти у Я-концепції академіка Неллі Ничкало [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 5. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_5_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.807 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Васянович Г. 
Львівському науково-практичному центру Інституту професійно-технічної освіти НАПН України – 20 років [Електронний ресурс] / Г. Васянович, С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 5. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_5_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.948 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Васянович Г. 
Професійні якості майбутніх кваліфікованих робітників сфери об-слуговування [Електронний ресурс] / Г. Васянович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_3
Наведено якісний і предметний аспекти професійного мислення. Розкрито суть таких понять, як структура, системна професіографія, психограма. Використано методику «Визначення професійно значущих якостей майбутніх молодших спеціалістів зі спеціальності «Технологія харчування» М. Лобура». Визначено 10 професійно важливих якостей, що мають пріоритетне значення для професійної діяльності зі спеціальності «Технологія харчування»: компетентність, професійна спрямованість, професійна грамотність, професійний досвід, відповідальність, інтерес до професії тощо.Встановлено на підставі порівняння відповідей збіг думок стосовно професійно важливих якостей учнів ІІІ курсів та їх вчителів. Зроблено висновок на основі створеної анкети з переліком якостей, які було запропоновано учням проранжувати у міру важливості, що учні ставлять на перше місце такі якості, як професійна грамотність, відповідальність, компетентність, професійна самореалізація, але мало уваги приділяють таким, як совість, старанність, гідність. Акцентовано увагу на тому, що авторський підхід базується на принципі дихотомії. Перераховано особистісні, соціальні, морально-етичні, емоційно-вольові, комунікативні, ділові і організаційні якості. Підсумовано, що осмислення поняття професійних якостей кваліфікованого робітника сфери обслуговування є у постійному пошуку, професія такого типу вимагає чітко окреслених гуманістичних вимірів, поняття якості віддзеркалює глибинну сутність особистості, водночас поняття якості фахівця є сукупністю властивостей і характеристик.Приведены качественный и предметный аспекты профессионального мышления. Раскрыта суть таких понятий, как структура, системная профессиография, психограмма. Использована методика «Определение профессионально значимых качеств будущих младших специалистов по специальности« Технология питания»М. Лобура». Определены 10 профессионально важных качеств, имеющих приоритетное значение для профессиональной деятельности по специальности «Технология питания»: компетентность, профессиональная направленность, профессиональная грамотность, профессиональный опыт, ответственность, интерес к профессии и подобное. Установлено совпадение мнений относительно профессионально важных качеств учащихся III курсов и их учителей. Сделан вывод на основе созданной анкеты с перечнем качеств, которые были предложены учащимся проранжировать по мере важности, что ученики ставят на первое место такие качества, как профессиональная грамотность, ответственность, компетентность, профессиональная самореализация, но мало внимания уделяют таким, как совесть, исполнительность, достоинство. Акцентировано внимание на том, что авторский подход базируется на принципе дихотомии. Перечислено личностные, социальные, морально-этические, эмоционально-волевые, коммуникативные, деловые и организационные качества. Подведено итог, что осмысление понятия профессиональных качеств является в постоянном поиске, профессия такого типа требует четко очерченных гуманистических измерений, понятие качества отражает глубинную сущность личности, одновременно понятие качества специалиста является совокупностью свойств и характеристик.Showed qualitative and substantive aspects of professional thinking. Revealed the essence of such notions as structure, system professorate, psychogram. Used the method of "Determination of professionally significant qualities of future junior specialists in the specialty "Food technology" M. Lobur". Determined 10 professionally important qualities with priority for professional work in the specialty "Food technology", it is competence, professional orientation, professional competence, expertise, responsibility, interest in profession etcetera. It was established by comparing the answers match thoughts about professionally important qualities between third year students and their teachers. The conclusion based on questionnaire created a list of qualities that the students were asked to rank as the importance so students tied for first place qualities such as professional competence, responsibility, competence, professional self-realization, but little attention is paid to such as conscience, diligence, dignity. The attentionthat the author's approach is based on the principle of dichotomy. Listed personal, social, moral, ethical, emotional, volitional, communication, business and management skills. Summed up that understanding of the concept of competencies skilled worker service sector is in constant search of the profession of this type requires clearly defined humanistic dimensions, the concept of quality reflects the deep essence of personality, while the concept of quality specialist is a collection of properties and characteristics.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.315 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського